احتمال صدور Ø­Ú©Ù… اعدام برای ستاره سابق استقلال

احتمال صدور حکم اعدام برای ستاره سابق استقلال




 

 


احتمال صدور حکم اعدام برای ستاره سابق استقلال


تاریخ : یکشنبه ،
31 مرداد 1389

همه نشانیهایی که در گزارش یکی از روزنامه ها درباره فوتبالیست اعلامی آمده بود به هافبک سابق استقلال می‌خورد. فوتبالیستی که گفته می‌شود به دلیل تولید کراک زیر تیغ اعدام قرار دارد.
ستاره سرشناس که احتمالا نمی دانست مجازات قانونی و نگهداری 40 گرم کراک چیست، در اعتراف خود گفت : اواخر دوران فوتبالم به سمت اعیاد گرایش پیدا کردم وبرای مصرف مواد مخدر به پاتوق های خاصی رفتم هر روز در این پاتوق ها ، با دختران متفاوتی آشنا می شدم و مواد مخدر بیشتر مصرف می کردم تا این که دیدم یک معتاد تمام عیار شدم و از دوستانم یاد گرفتم چگونه برای مصرف شخصی خودم کراک بسازم!
در گزارش هفته نامه آینه زندگی آمده است این فوتبالیست سابق استقلال که آخرین بار در تیم شهرستانی پاس بازی میکرد اتهام ساخت کراک را پذیرفت اما نمی دانست چه مجازاتی منتظرش است !
همه نشانیهایی که در گزارش یکی از روزنامه ها درباره فوتبالیست اعلامی آمده بود به هافبک سابق استقلال می‌خورد. فوتبالیستی که گفته می‌شود به دلیل تولید کراک زیر تیغ اعدام قرار دارد. یدالله اکبری بازیکنی است که در مظان این اتهام قرار دارد و از خودش دفاع کند.

یدالله اکبری: به جای قدردانی مرا متهم به تولید "کراک" می کنند

اکبری گفت: برای روزنامه‌ای که باسابقه ورزشی من بازی کرده متأسفم. من ورزشکاری هستم که همیشه سالم زندگی کرده‌ام و به هیچ فردی باج نداده‌ام اما حالا به آسانی با آبروی من بازی کرده‌اند.

وی ادامه داد: زندگی خوبی دارم و سابقه‌ام برای همه روشن است. افرادی که باسابقه ورزشی من بازی کرده‌اند خودفروش هستند. به جای اینکه از من به عنوان فوتبالیستی که سالم زندگی کرده قدردانی کنند اینچنین تهمت می‌زند حتما از آن روزنامه‌ای که چنین اتهامی را به من نسبت داده شکایت می‌کنم تا اعاده حیثیت کرده باشم.

اکبری افزود: من با ثروتی که دارم می‌توانم آن روزنامه را بخرم و آزاد می‌کنم. نه احتیاجی به فوتبال دارم و نه چیز دیگر. اگر می‌خواستم به این آقایانی که الان به من تهمت می‌زنند باج بدهم الان 200 بازی ملی داشتم. متأسفانه در ایران هر کسی که سالم‌تر زندگی کند چنین برخوردهایی با او انجام می‌شود.

وی گفت: متأسفانه برخی از فوتبالیستها آنقدر به این آقایان باج داده‌اند که آنها از همه توقع دارند. من هم چنین باج نداده‌ام الان به تولید مواد مخدر متهم شده‌ام. من احتیاجی به این آقایان که دارند فوتبال ایران را به بیراهه می‌برند ندارم. همیشه سالم زندگی کرده‌ام و اینبار هم شکایت می‌کنم تا اعاده حیثیت کنم و حقم را بگیرم.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل